محمدطاها  جونمحمدطاها جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

(✿◠‿◠)محمد طاها عسل آبجی (✿◠‿◠)

9 ماه گذشت

1392/6/7 15:11
نویسنده : سحر
720 بازدید
اشتراک گذاری

٩ ماه گذشت              از اولین دیدار            از اولین خنده               از اولین گریه                 چه قدر بد بود پشت در اتاق عمل انتظار کشیدن دیدن کسی که سالها انتظارش را می کشیدی پشت در اتاق عمل اندازه ١٠٠ سال گذشت.راه رفتن پشت در اتاق عمل از همه چیز بد تر بود.دعا کردن پشت در های بسته...وبعد٣٠ دقیقه دعا کردن صدات می کنن تا کسی رو که سالها منتظرش بودی ببینی.هیچ وقت اولین گریت رو یادم نمی ره.وقتی من و بابا مامانی و خاله فتانه رو صدا کردن وقتی بابا پتو رو کمی کنار زد گریه کردی.دوستت دارم از ته قلبم به اندازه ی کل وجودت  و  شاید بیشتر....9 ماه گذشت                  ٩ماهگیت مبارک                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

الهام مامان علیرضا
7 شهریور 92 15:50
9 ماهگیت مبارک عزیزم
یک دنیا آرزوی خوب تقدیم به تو که بهترین نی نی دنیا هستی



ممنونم
فاطمه
7 شهریور 92 16:43
وای قربون نه ماهگیت مبارک


mer30
كيانا
7 شهریور 92 17:33
مبارك مبارك


مسی کیانا جووون
كيانا
9 شهریور 92 9:55
آپم عزيزم با افتخار لينك شدى


تو هم لینکی عزیزم
mamane radin
9 شهریور 92 10:47
aziiizam mobarak basheeeeee


mer30 khale jooni
الهام مامان علیرضا
9 شهریور 92 12:27
خصوصی دارید عزیزم



خیالتون راحت پاکش کردم..
الهام مامان علیرضا
9 شهریور 92 12:30
این نظر آخری رو یادم رفت تیک خصوصی بزنم
لطفا بعد از خوندن حذفش کنید.


پاک کردم
مامان محمدطاها
9 شهریور 92 14:12
مبارکه
انشالا نود سالگی


مرسییییییییییییی
مامان امیررضا
9 شهریور 92 21:58
مبارکه
محمد طاها جون خیلی بهت حسودیم میشه برای داشتن همچنین خواهر پر احساسی



ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
11 شهریور 92 13:04
سلام سحر جون خوبید
خوشحالم که باهاتون آشنا شدم چه خوب می نویسی
داداش نازی داری عزیزم
شما پشت در اتاق دلواپس بودید ونگران وخسته ولی ببین شمااینجوری بودید مامان خانم مهربونت چی کشیده قدر این لحظه هارو حتمآ می دونی موفق باشید واینکه برای داداشت می نویسی خییییییییییلی عالیه من لینکتون می کنم شما هم اگه مایلید مارا به دوستی بپذیرید تا همیشه به هم سر بزنیم عزیزم بازم بیا پیشمون
بازن میام داداشی نازتو ببوس


لینکتون کردم..
ayhan
11 شهریور 92 18:16
سلام آبجی وبلاگ قشنگی دارید

لینکمون کنید تا بیشتر باهم ارتباط داشته باشیم ضمنا 9 ماهگیتون هم مبارک عسل آبج اهل تبریزیم و جان قربان جانان میکنیم

سرمه چشم از غبار کفش مهمان میکنیم


حتما لینکتون می کنم شما هم لینکم کنید

ولی دفعه ی بعدکه اومدید آدرس وبتون رو بگید...ممنون


لینکید...
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
12 شهریور 92 13:00
سلام یادم رفت بگم نه ماهگیت مبارک عزیزم امشالله زود بزرگ بشی وپله های ترقی را طی کنید
ممنون که لینکمون کردید


خواهش می کنم...
مامان آوا
15 شهریور 92 12:03
سلام سحرناز خانم واقعا خواهر ماهی هستی خیلی زیبا احساساتت رو نوشتی موفق باشی.
مرسی که در نبودمون به وبلاگ دخترم سر زدی


mamane radin
16 شهریور 92 12:07
khaharee mehraboon ma montazeree axaye jadide mahammad taha hastimmm


حتما
آزاده مامان کوروش
22 مهر 92 15:32
سلام خواهر مهربون محمدطاها

سحر جان تولدت مبارک من دیررسیدم ببخشید


ممنونم..