محمدطاها  جونمحمدطاها جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

(✿◠‿◠)محمد طاها عسل آبجی (✿◠‿◠)

تو و هلیا

1392/3/8 21:18
نویسنده : سحر
241 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش رفتیم خونه ی خاله فتانه . وقتی ما رسیدیم خاله شهربانو وخاله فاطی  هم اونجا اومدند.متفکرالبته ما باهم هماهنگ کرده بودیم.قهقهههلیا اون روز یه کفش جدید خریده بود ولی اون رو بالا نیاورده بود برای همین بعد این که چاییم رو خوردم رفتم اون کفش رو آوردم.شیطانبعدش هلیا اون رو پوشید و دیگه درش نیاورد واسه همین با کفش عکس گرفت.فردای اون روز من امتحان تاریخ داشتم واونجا من به جای درس خوندن فقط با هلیا بازی کردم.دلقک هلیا در تاریخ 16 دی به دنیا اومد.هورا اینم عکس تو و هلیا:تا مطلب بعدی بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر رضا
9 خرداد 92 10:02
پسری ما رو نگاه.....

چه به کفش هلیا خانم نگاه میکنه..

چیه خاله شما از این کفش ها

می خوای.....

آبجی سحر یه دونه براش بخرین...

به سر بزنید...... شما هم لطفا ما رو لینک کنید...ممنون




میسی خاله.من می خواستم شمارولینک کنم ولی آدرس وبلاگتون رو اشتباه زدید اگه می شه اسم وبلاگتون رو بگید.


مهشید مامان مهتا
9 خرداد 92 19:43
سلام ماشا ا... به این چسر خوشکل و عسل خیرش را ببینید و هزار ماشا ا.. به آبجی به این خوبی که برای داداشیت وبلاگ درست کردی خیلی خوشم اومد آفرین ممنون میشم بازم به مهتا جون سر بزنی عزیزم


ممنونم حتما سر می زنم. خوشحال می شم که هم رو لینک کنیم.