محمدطاها  جونمحمدطاها جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

(✿◠‿◠)محمد طاها عسل آبجی (✿◠‿◠)

بازی وبلاگی

1392/4/20 11:34
نویسنده : سحر
235 بازدید
اشتراک گذاری

من این بازی وبلاگی رو یه جا دیدم و نوشتم امیدوارم خوشتون بیادنیشخند

اگر ماهی از سال بودم؟ اردیبهشت چون بهترین ماه برای تفریحه

 

اگه روزی از هفته بودم؟ پنجشنبه فرداش تعطیله

 

اگه عدد بودم؟ 20

 

اگه نوشیدنی بودم؟ شربت آلبالو

 

اگه ثواب بودم؟ کمک به یتیم و نیازمند

 

اگه درخت بودم؟ سرو

 

اگه میوه بودم؟  انار

 

اگه گل بودم؟ یاس

 

اگه آب و هوا بودم؟ سایه

 

اگه رنگ بودم؟ مثل رنگین کمان

 

اگه صدا بودم؟ صدای خنده های خانواده ام

 

اگه پرنده بودم؟ کبوتر

 

اگه فعل بودم؟ شستن

 

اگه ساز بودم؟ چنگ

 

اگه عضوی از بدن بودم؟ مغز

 

اگه بخشی از طبیعت بودم؟ جنگل

 

اگه یک حس  بودم؟ آرامش         

امیدوارم خوشتون اومده باشه.متفکرمتفکردوستون دارم ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوا
21 تیر 92 22:41
بوس برا آبجی خوب و مهربون


با اسب اومدید دیگه.
مامان آوا
23 تیر 92 14:27
آره خانمی با اسب اومدم




مسی


ریحانه(مامان پارسا)
27 تیر 92 7:57
سحر خانم جوابهات خیلی عالی بود

وبلاگ خیلی خوشگلی هم واسه داداشی درست کردی خانم دستت درد نکنه