محمدطاها  جونمحمدطاها جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

(✿◠‿◠)محمد طاها عسل آبجی (✿◠‿◠)

چرا کسی بهم رای نمی ده؟

1392/5/4 21:41
نویسنده : سحر
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی.نمی دونم چرا کسی  بهم رای نمیدهناراحتتو اولین دوره رتبه ام ٧٤ شدنگرانتو دومین رتبه فک کنم ١١٤ شدم تو سومی هم ٣٠٩ چرا کسی بهم رای نمی ده؟سوالسوالتو رو خدا رای بدید داداش من به رای شما نیاز داره.این واسه همه ی کسایی که بهم رای دادن مث مامان آوا جوووووووونماچقلبماچقلبکمه نه؟ماچماچقلبقلبماچماچقلبقلباینم واسه اونایی که می خوان به من رای بدنماچقلبماچقلبمن یه تشکر خیلی ویژه هم از مامان جوووووووون آوا جوووووونم می کنم که بهم رای داد.مامان آوا یه دنیا ممنونبازندهبهم رای بدید منتظرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامنتظرمنتظرممنون از کسایی که بهم رای دادن و می خوان بدن.به همتون یه تشکر ویژه بدهکارم من رو ببخشیداسترس تا پست بعد بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mina
4 مرداد 92 22:16
سلام محمدطاهاجون خیلی نازه از طرف من حتما ببوسش . خوشحال میشم به من سر بزنی به ادرس minayf.niloblog.com .اگه خواستی لینکتون کنم خبربدید




پیشتون اومدم.جذاب ترین دختر ها هم دیدم من او اونا بهترم.اه اه


مسیحا
5 مرداد 92 0:13
عزیزم متاسفانه با هرچی خط داشتیم و اطرافمون بود رای دادیم دیگه نمیشه رای داد .ولی تو تلاش خودت رو بکن ما هم اگه خط جدیدی بود حتما میگیم به تو هم رای بده
ممنونم دوستون دارم

مامان آوا
6 مرداد 92 23:21
جیگرت برم من بازم میگردم تو دوستان بهت رای میدم.خبرت میدم


یه دنیا ممنون
آبجی حنانه
9 مرداد 92 16:03
سلام یه سوالی پرسیده بودید در اربطه با اینکه چطوری میشه جای نظر بدهید یادگاری یا هرچیزه دیگه ای بذارید ؟
جواب : برو تو بخش ویرایش قالب بعد تو اون کادر رو بگرد یه جا هست نوشته نظر بدهید میتونی اون نوشته ها رو تغیر بدی بعدشم ثبت تنظیمات رو بزنی تو وبلاگ ثبت میشه !
امیدوارم تونسته باشم بهت کمک کنم


ممنون
mamane radin
15 مرداد 92 14:01
aziizam behet ray dadim


mer30